۱۳۸۶ اسفند ۱۹, یکشنبه

داناترین



رئيس حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با هفته‌نامه نيوزويك درباره دلايل نگراني‌هاي خود پيش از انتخابات گفت: «تعداد زيادي از افراد شايسته كه مي‌توانستند نامزد مجلس باشند صلاحيتشان رد شد.»
وي با اشاره به مذاكرات كه با مقامات عاليرتبه داشته تاكيد كرد كه شرايط انتخابات هم‌اكنون بهبود يافته است.

وي تاكيد كرد: «دموكراسي در جوامع مختلف معني مختلفي دارد. افرادي مانند من هستند كه مي‌دانند كجا زندگي مي‌كنند و چگونه بايد دموكراسي را در كشورشان تدوين كنند.»

وي در پاسخ به اين سوال كه مهمترين انتقاد وي درباره جنبش اصلاح‌طلبي در دوره آقاي خاتمي چيست،‌ افزود: «مهمتر از همه شيوه تخريبي آنها بود. آنها بخش‌اسلامي جمهوري اسلامي را زير سوال مي‌بردند. جمهوري اسلامي، حكومتي است كه از سوي مردم كشوري انتخاب شده كه اكثريت مردم آن مسلمان هستند.»

---

خدا را شاکریم که با تایید صلاحیت قطره چکانی ( به قول اصلاح طلبان )چند عضو اعتماد ملی اوضاع بهبود یافته است . درخواست بنده حقیر از عمو کروبی دانا اینست که در کتابی یا مجموعه جلساتی به این همه «سرگذشته راه دموکراسی »هم بگویند که چگونه باید آن را در کشور تدوین کرد.( ولی شیطون 30 ساله میدونسته و هیچی نگفته بود). آقای کروبی نسل پدران ومادران ما شکری خوردند و ج.ا. را انتخاب کردند ، الان هم از شدت شیرینی آن همه مرض قند گرفته اند . آیا نسل من هم ج.ا. را انتخاب می کند ؟!!

هیچ نظری موجود نیست: